Újabb régiségek

2013.04.12. 23:34

Egy ismerősömről mondtam valamit Barkának.
Tényleg? és hogy hívják?
Csaba.
Úgy hangzik, mint a csavar.

 
Aurél: Nanuk, mi történt a fejeddel?
Nanuk: Bibisz lettem.
A: és hogyan?
N: szajnosz elesztem.
 
Nanuk ha valami nagy, nagyon vagy sok helyett azt mondja: túl
cipeli a szódásüveget: túl erősz vajok
 
Barka ovi után levette nadrágját: hűsítést szeretnék a hosszú lábamnak
 
Barka: Mi ez?
Barkafűz, hasonlít a neve a tiédre.
B: de én nem vagyok fűz!
 
Gyere, kiteregetünk, segítesz?
B: Igen, de én nagyon alacsonyan vagyok ám!
 
Barka nagyon szereti a kolbászt, azt kérte, hogy az oviban ne makk legyen a jele, hanem kolbász, a szülinapi tortája kolbászos legyen, és farsangkor kolbász lesz és krumpli.
 
Uszonyában voltunk a hétvégén Barka szerint.
 
Jöttünk haza az oviból. Barka: a tehén pisilője rózsaszín!
 
Barka az asztal alatt nápolyis zacskóval ücsörög. Kérdezik tőle: Barka, mit csinálsz ott?
B: morzsákat eszegetek vígan!
 
A hiába szót használja, de így: hadd vigyem azt a táskát hiába!
 
Este van... elbújt a nap egy csillagba!
 
Reggel játszik a szobájában Nanukkal: Nem bírsz magaddal? Én bírok magammal!
 
Indulunk el éppen: Anya, szerintem hova megyünk?
 
Barka összevitatkozott egy kissráccal oviból hazajövet, aki azt találta mondani, maradjunk kint, hogy örüljünk a napsugárnak. Barka szerint: nem a napsugárnak kell örülni, hanem az ennivalónak!
 
Nanuk: szeretem a pászirit.
Beverte a fülét. Jaj. Meütöttem, faaaj. - Kérsz rá puszit? - Jó (idenyújtja a másik fülét, nem amelyik fáj neki, aztán:) - nem ezt, masikat (és megfordul)
 
Barka trikóját melltartónak hívjuk, mert ő is szeretne melltartót, úgy hívja: hosszú melltartó. Apukája reggel atlétában ment be hozzá. Apa, nem is tudtam, hogy neked is van melltartód!
 
Barka mesél: Bigi megszagolta, és büdösnek hallotta a szagát.
 
Nanuk játszik: a dinoszauruszok cak úgy máckálnak a földön, mint a cigák.
 
Barka: Szimba azon szenvedett, hogy nincs trónszirtje. Gondoltam segítek neki a tündérekkel.
 
Nanuk talált egy lyukas csigaházat: Cigabiga gyere ki égaházad ideki. Elment a ciga, de nem jön vissza, mert lukasz a háza.
 
Nanuk homokozik: Anyum, anyum, találtam valamit! - Mit, bogarat? - Nem, ernyőt. Hernyőt. - Hernyót? - Igen! - Hozd ide, fogjad meg! - Neeeeem... a földön akar mászni...
 
Nanuk nyomogatta a Mézeskalácsfigura hasán a gombot, aztán: Gombd meg te is!
 
Valaki azt mondta Nanuknak, hogy szereti a pitypangot fújni. Nanuk: de azért ne edd meg, jó?
 
Nanuk: én voltam az elveszett hangulat....
(várjuk, hogy hogy folytatja) És aztán mi lett?
Ebédidő zenekar lett.
 
Az asztalon kifolyva a kakaó, kérdem Nanukot, hogy te voltál? Neeeem, magától borult ki...
 
Barka ha fázik: téliszonyom van!
 
Barka és Aurél rajzolnak, Aurélnak nyuszit és elefántot és sünit kell rajzolnia, Aurél egyberajzolta, ez a nyuszsünlefánt, mire Barka: szerintem összekevered a dolgokat.
 
Barka szerint az üvegkopársó egy balettcipőféle, más néven topánka.
 
Nanuk este: nem vagyok álmosz, szörnyű vagyok.
 
Barka az oviban hasonlító narancsokat evett.
 
Nanuk: a legmagaszabb toronyban, a legmagaszabb szobában lakik az osztoba királylány.
 
Kalózos játékot játszanak, se vitorla, se zászló, se kormány nincs a hajón. Barka közli, hogy ő a mézesmázos királylány. Nanuk: jóvan akkor mézeszkalác királylány, mennyél a piacra, és hozjál kormányot.
 
Barka: aszfaltgyümölcs = aszaltgyümölcs; fontosan = pontosan
 
Nanuk játszik magában: jól van már, jövök te kisz hülye vakond.
 
Barka elesett, sebes lett a lába: sajnos lecsúszott a bőr a térdemről.
 
Nanuk: kópáló = pókháló (a teniszütőre is ezt mondja)
 
Barka meséli: az ebihal először elveszti a farkát, aztán kinő a lába, ahogy nekem az orrom nőtt ki először anya hasában, hogy kapjak levegőt.
 
Barka: Főzzünk egy kicsit! Az majd felvidít!
 
Nanuk: nézd cak Barkusz, ott a Betven leje! Barka: hát, a senekén mégse lehet...
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fagyis.blog.hu/api/trackback/id/tr435220411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása