Ez meg mostanában volt

2012.09.15. 13:37

Nanuk 

Kiszökött a kutya, miközben mentek a játszótérre, de már nem először. Kérdeztem, hogy mit csináltatok, hogy kiment megint?

Nanuk: Nem tudtunk ellenállni!

 

Nézem Barkus orrát, mondom neki, nahát, pattanásod van? B: Igen!!!

Nanuk: az bibircsók

 

Jön mellettem: egy repülő mafla vagyok.

Az milyen?

Egy mafla, ami repül.

Nem muflon?

ja. de.

 

Vitatkozik Drazséval: ezt a jó nagy füleddel meg kell értened már!

 

Nézzük a Birodalom visszavágban a Hoth bolygó támadását. Nanuk: ezt meglehetősen télen csinálták.

 

Féreghajtót kapott a kutya, Nanuk hangosan gondolkodik: A féreghajtó a juhász, a férgek a juhok, és kitereli őket a kutya szeggén.

 

Aurél elköltözött, Nanuk: úgy el fogom felejteni Órélt, mint a legrégebbi kutyánkat.

Barkochbáznak a bátyjukkal (tevére gondolt).

Nanuknak van egy állatrajzos nagy világtérképe. Annyi kiderült már, hogy a sivatagban él ez az állat. 

Nanuk:

nekem a térképemen ott van egy vaddisznó.


Barka gondolt, kérdezik tőle:

láttál már ilyen dolgot?

Barka: nem.

Nanuk: Jézus? mer őt nem láttad.

 

 

Barka

 

Nem tudok iskolába menni. Matekórán mindig fáj mindenem. És fel is melegszem!

 

Barka rajzolt valamit, mutatja, olvassam fel.

A csobásvárak és a sárkány.

Nem, az nem csobás, hanem csodás!

Ide csobást írtál.

Akkor ez egy újfajta vár!

 

 

Anya, ma jógáztam a suliban!

és miket csináltál?

Hidat, de fekvésből, mert csak a nagyok tudnak állásból. Én beverném a fejem!

és még mit?

Hát plútuszülést, így! (és mutatja a lótuszülést)

 

Elgondolkodva: két nappal ezelőtt nagyon féltem. (vihar volt)

A bejegyzés trackback címe:

https://fagyis.blog.hu/api/trackback/id/tr704778703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása