Régen volt ez is

2012.09.15. 13:37

Nanuk

Fürdéskor segítek neki mosakodni
Hogy megnőttél...
A kukorica is egyre nő...

Barka nem tud valóságot rajzolni...
miért?
mert mindennek, amit rajzol, szemet meg szájt meg orrot ad

miért rajzolnak az emberek mindig szépeket?

itt van három elem... Hol az Ötödik Elem???

Schauma fésüléskönnyítő spray-t nézi (rajta Törpilla és valamelyik másik kék izé) Ez Törpmoszó?

Mondókázik:  úgy illik az egy a tökhöz, mint a fejed a tökhöz.
Mondom neki, ez nem így van, rosszul mondod.
Úgy mondom, ahogy akarom, nem ahogy ti akarjátok.

Szóba kerül az agresszív szó, hogy mit jelent. Megmondom, hogy erőszakos, durva.
Előzőleg Nanukkal összevesztünk, mérges lett rám, mert nem engedtem tovább ps-ezni.
Reggel majd agresszíven nézek rád, mert mérges voltál ma.

Nanuk: Mami. A tűz az fiú.
Barka: A víz az 
N: Nem! a víz is fiú. A fa meg a föld az a lány.
B: A víz is lány, mert a tűz az ellenkező, mert kialszik tőle.
A földnek szüksége van a vízre. A tűz meg a fa együtt van, mert a fától ég a tűz. De a víz meg kioltja a tüzet. A fa a földből nő ki. Ez a körforgás.

Szerelmes vagyok a Nanny McPhee-be.

Vitatkoznak, Barka lezárja a vitát: bolond lyukból  bolond szél fúj.
Nanuk: jó lukból meg jó szél fúj. Én jó luk vagyok!

A kocsiban mesél: Monda Simi, hogy voltak a Mátyás király börtönébe, ott láttak egy csontvázat, mellette egy pajzs volt, a bátyája elolvasta neki, az volt rajta, hogy Siminek szeretettel. Mert az egy gyerekpajzs volt. (meglát egy villamosvezetéket) Na, ott megy az elektrom.

Nanuk: Közös az a roller?
Én: Mit szeretnél?
N: Közös legyen!
É: És mikor ki használja?
N: Én akkor amikor akarom. És te is akkor amikor akarod.
(közben Barka is beszáll a bizniszbe): Velem is közös!
N: hát akkor majd megbeszéljük...

Voltak az ovival Alma együttes koncerten (Nanuk kedvenc száma volt sokáig a Ma van a szülinapom). Néztük a youtube-on egy koncertjüket. 
Barka nagy ujjongva: Ez is volt! És mutogatott is (a dalt az énekes, és a gyerekek utánozták). 
Kérdeztem, te is mutogattál? Igen! 
És Nanuk, te is? 
Nanuk tök rezignáltan: nem, túlságosan fárasztó volt. 
Másik dalt nézünk/hallgatunk, ebben hangosan kell kiáltani a gyerekeknek. 
Barka megint mondja, hogy ez is volt, és kiabálni kellett. 
Te is kiabáltál? 
Igen! 
Nanuk, te kiabáltál? 
Nem, túlságosan berekedtem volna...

Mami, lehet esti szerelem?
Az  mit jelent?
Hogy este van, és csókolózunk!
Kivel?
Akivel akarunk...
Barka: a szerelmünkkel. De nekem nincs!
Nanuk: Nekem van, a Mimike.
Barka: Aki majd a férjünk lesz, azzal kell. De nem tudom, ki lesz.
Nanuk: hát, én nem tudom a jövődet...
Barka: mások jövőjét csak az tudja, aki tudni akarja, hogy mi mások jövője...
N: én tudni akarom...


Barka

Nanuk nem jött ki a kocsiból, mikor a boltba mentem, egyedül maradt inkább. Kérdeztem tőle, hogy mit csinált. 
Nézelődtem.
Furcsa kiskrapek vagy :)
Barka: én is furcsább vagyok!

Túlságosan sokat álltam! Megizzadtam!

Ha melegünk van, jeget kell rágcsálni. De megmosva!

Miért hívják Halápi Lovardának a Halápi Lovardát?
Mert a bácsit, aki csinálta Halápi akárkinek hívták.
Halápi Akárki???

Anya, az oviban meg lehet inni a cépla levét.
És meg szoktad inni?
Csak egyszer.
És jó volt?
Aha. Ínycsiklandó. azért is szeretem a céplát.

Ez az Aurél.... mindig visszarakja az üres tejfölösdobozt a hűtőbe....
Barka: meg a bödönöket.... és a kis korsókat

Ki a szívem csücske?
Mindkettő jelentkezik, hogy éééén!
Hány csücske van a szívemnek?
Barka: Kettő!!!!
És Aurél meg apa?
Ők a fülek rajta!

Vacsoráznak:
A Lilianéknál sokkal jobban fő meg a virsli. Na de most komolyan!

A bejegyzés trackback címe:

https://fagyis.blog.hu/api/trackback/id/tr834778698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása