Barka és Nanuk novemberben

2009.12.02. 09:43

 Nanuk:

 
Ribizli barátja az Ribizli felelőssége
 
Pár nappal később: lehetek Jeti felelőssége? mert kék a szemem
és lehetek Ribizli felelőssége, mert változik a szemem
 
Nanuk karattyol, Barka kérdezi: Miről beszélsz? N: Az emberről, aki legyőzi a gonoszt. És ki volt az? N: Apu. (kis csend) Nem, tévedés volt. Nem apu volt, hanem Órél barátnője.
 
A fiúk nem szokták megtörölni pisilés után, ugye?
Hát van olyan fiú, amelyik meg szokta.
Én nem vagyok olyan fiú!
 
Lefekvés előtt szétrámolta a szobáját, és jön kifelé nagy komoly arccal.
Anyum! Valaki azt hihetné, hogy rendetlenség van a szobámban, pedig csak szépen berendeztem.
 
Együtt színeztek egy kifestőfüzetben, teljes egyetértésben, és mondtam Attilának, hogy tényleg milyen szépen összenőttek, tök jól tudnak együtt játszani. Attila mondta, hogy olyanok már, mint az ikrek. Mire Nanuk: nem vagyunk ikrek, nekem nincs hatalmas hajam!
 
Barka:
 
Én türelmes vagyok, kötöttem magamnak türelmet kötőgéppel.
 
A: Apa hoz virágot anyának, anya süt apának süteményt...
B: Én pedig megeszem!
 
Hol van a Hófehérke?
B: Én tudom, megkeresem, olyan a szimatom hozzá, mint egy kutyának! Szagot is fogtam!
 
Csináltam az oviban rólad répaembert. Csak mozgatni kell hozzá a répát és olyan, mint te.
 
Volt logopédus az óvodában felmérni a gyerekeket. Barkus meséli: Kellett rajzolnom jobb kézzel, az szép lett, és bal kézzel, az nagyon bonyolult göcsörtös lett. Azt hiszem jobbkezes vagyok.
 
Nanuk nyafog, Barka rászól: nem én tudom teljesíteni a kívánságodat, hanem Isten!
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fagyis.blog.hu/api/trackback/id/tr111568222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása