megin' a srácok...

2011.01.02. 16:41

Nanuk:


(elbújik egy kapualjba) Mit csinálsz? Eldugom magam...

A gyerekek vagy az anyukájukat szeretik, vagy az apukájukat. És ez így van.
Te kit szeretsz?
Tééégeeeed :)))
És apát?
Őt inkább verném.

Fogja Barka porcelánfejű babáját: törékény? Igen, mondom. Lehet vele játszani? Inkább csak dísz, mint játék. A feje törékény? Igen, az porcelán, nagyon törékeny. Akkor lehet vele játszani, csak a fejét nem lehet ütögetni, vagy azzal ütögetni mást. A lábával lehet.

Ha lélekzünk, kinyílik a vérkapu és beárad a vér.

A világegyetemnek van vége, ott van alul a sivatag. Ez így van?

Gyertyát gyújtottunk, Barka szerint olyan, mint egy francia hotel. Nanuk szerint francia Fotel...

Felöltözöl szépen? Nekem a szoknya elég szép....

Betlehemet csináltak hárman agyagból, Barka Józsefet formálta meg, Mimi Kisjézust, Nanuk meg Batmant...

Színezni akarnak, Barka megkér, hogy rajzoljak, amit ő színez ki. Könyvből kell rajzolnom. Nanuk nézi, és megjegyzi: jól rajzolik. Ő is hoz egy könyvet, abból másoljak ki, amit ő kiszínez. A Nagy kakikönyvből a kakás oldalt, meg a feneket...




Barka:

Megcsinálom a fictollakat, hogy ne legyenek fénykardok.
Igen - mondom - összekevertétek a kupakokat.
Nem én, a fiúk csinálták.
Milyen fiúk?
Hát akik itt élnek a házban. Nanuk meg Órél!

Ha lenne gumikesztyűm, felvenném Ribizlit, és világítanék a szemével!


Halandzsáznak: Anyum milyen nyelven beszélünk?
Nem értem...
Nanuk: Pedig ez angol! Vagyis atlantiszi.
Barka: én félig atlantiszi vagyok
Nanuk: én félig angol

Barka elment kutyát sétáltatni egy nagyobb kislánnyal. 
Egy ismerős kérdezi: és nem féltél Emmával egyedül?
Nem voltam egyedül! A természet él!

Látod milyen jól dolgozok? Szaporán dobálok!

Szánkózás után nagyon fáznak, de Nanuk levetkőzik egyre jobban. Mondom neki, hogy annyi eszed van mint egy tyúknak, minek vetkőzöl le, ha fázol? Barka: én nem vetkőztem le, nekem mennyi eszem van, mint egy kakasnak?

Az embereknek három életük van. Az egyik a pokol, a másik az embereké, a harmadik meg a mennyország.

Jéggel legyen tele a kezem, ha ez igazságos!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fagyis.blog.hu/api/trackback/id/tr852554526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása