Visszatekintés 2009-re

2013.12.21. 09:14

Barka, hogy néztél a Mikulásra?
B
oldogan!

Barka most épp tündér. azt mondja, megyek kakilni. kérdezem, a tündérek szoktak kakilni? 
Igen, én olyan tündér vagyok, aki szokott kakilni, szokott pisilni, és szokott kezet mosni!
 
Barka: nézd, ott a Ribizli! olyan, mint egy karácsonyfadísz!
 
Barka, szereted a Mátyás királyt? (a rajzfilmsorozatról van szó)
Hát, még nem voltam nála, de láttam a tévében

fej vagy írás = vonal vagy kép
Barka: Órél, vonal vagy kép?
Aurél: vonal
Barka: rossz válasz
Aurél: akkor kép
Barka: nyertem!


Nanuk elaludt délután.
Barka egyszercsak érkezik a szobából:
Teljesen egyedül felkeltettem Nanukot!
Tényleg? 
Igen! Megnyomtam rengetegszer mind a két mancsommal, és felkelt!
 

Farsang lesz az oviban, Barka Csingiling (tündér a Pán Péterből) szeretne lenni.
Kérdezem Nanukot, hogy ő mi szeretne lenni, Wall-e? (az a kedvence épp, ahogy Barkának Csingiling)
Nem, Csingiling
De hát Csingiling lány. fiútündér szeretnél lenni?
Nem, Csingiling
Közben Barka is nyomja: Te fiú vagy, nem lehetsz Csingiling
Mire Nanuk: DE MEKKORA VAGYOK!
(ez így annyira nem jön ki, de az volt a lényeg, hogy ő már nagy, azon kívül hogy fiú)
 
 
Boldog Karácsonyt!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://fagyis.blog.hu/api/trackback/id/tr835703073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása