2009-es mondások

2013.01.28. 09:12

Barka
 
Reggel: csipetkés a szemem.
 
Vitatkoznak Nanukkal, Nanuk állítja, hogy tud olvasni, Barka meg mondja, hogy nem, te nem tudsz. És te tudsz Barka, kérdezem. Igen, de cikkcakkosan!
 
Mi volt az oviban az ebéd?
Mellkáposzta!
 
Egy rajzot másol, nem sikerül túl jól. Nézd, ilyen pacsaroltan másoltam (sztem kifacsarodva volt az eredeti szó, csak pacsarolódott közben :))
 
Úgy eszek, mint egy patkány!
?
A patkány fürgén beleharap, jól megrágja, és egyből a hasába jut. Ezért én is így eszek, mint a patkány.
 
Nézem a fülét, kérdezem mi van benne? (ha piszkos, Nanuknak mondom, hogy retek van a füledben). Barka: az enyémben torta van, nem retek!
 
Nanuk
Ha mérges, vagy csak játszik, és úgy mérges: a kutya élet házja!
 
Csak ültem, Nanuk meg: Rádment a csuklás? 
Nem, nem csuklottam
Pedig én hallottam, hogy rádment a csuklás 
 
Simogattam, és libabőrös lett. Anyum, kicsit megnőtt a szőröm...
 
Átölelte Aurélt: Órél, érzed a nagy szeretetet?
 
Ha cipő van rajtunk, akkor csak nézzük és csodáljuk a pocsolyákat, ugye?

A bejegyzés trackback címe:

https://fagyis.blog.hu/api/trackback/id/tr305047821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása