2012 tavasz

2012.04.18. 13:19

BARKA

Szendvics-kiszúrókat nézünk, Barkának a királylányos teccik (nahát), van köztük virágos is. - Ha ilyen lenne, akkor virágot reggeliznék.... Mint a tehenek!

Mindjárt megyek, csak felsorolom ezeket, aztán sietek szaladni.

A fákat nem kell már locsolni. A természet gondoskodik róluk!

Nanuk panaszkodik, hogy a Barka mindig kiüti sakkban a figuráit.
Barka: csupa csalódás az élet, Nanuk.
Nanuk: de nem mindig.

Suliban mondom, na gyere Sárkány. Egyik sulis társa: a sárkány a legijesztőbb lény a világon!
Barka: de nem a családja számára!

Barka: Van egy hipotézisem.
én: tudod, mi a hipotézis?
B: igen, megvizsgálásra váró ötlet.

Mi van a fejeden, Barkus?
Az atlantisz-szín fejfedőm...

Nanuk: képzeld Barkánál maradt a fekete Zordon, és nálam egy kártya sem maradt!
Barka: azért nem kell reklámolni!

Jön, hogy beszakadt a bőr a körme mellett. Mondom neki, hogy nem szabad rágni, mert ilyen lesz. 
- Nem rágtam!
- Hát de valamit csináltál vele, amitől ilyen lett...
- De nem rágtam!
- Akkor mi történt?
- Hát cibáltam! A kezemmel...
- Vigyázni kell, mert begyullad.
- Igen, láttam már ilyen gyulladt ujjat. Találd ki kinél?
- Nem tudom, kié volt az a köröm?
- Hát az enyém!

NANUK

(nagy összeesküvő képpel): Egyszer nyáron régen, majdnem pizsamában kimentem. (nevetünk. Méltatlankodva) most komolyan mondom!

A hátsó terasz a mi bázisunk. A kutyáké az egész kert. De Nati olykor-olykor felszökik a mi bázisunkra. És akkor harcolunk!

Felzavartam őket fürdeni, Nanuk nem akart, és egyfolytában kiabált: le akarok menni! Lemegyek, megállíthatatlanul!

Lejöttem. Dupla aggyal.

Nanuk, te melyik napot várod a héten? 
A nyárt meg a tavaszt.

Be kell vinni faágat az oviba, olyat, amin már rügykök vannak!

Elveszett a fasakkunk mami.
Hogy-hogy?
hát már nincs. ami elveszett, az már nincs többé.

Ki találta fel a sajtot? Talán Hegyes István? szerintem Hegyes István. Vagy Kányádi Sándor.

A fény olyan gyors, hogyha a fény sebességével elmennél, észre sem venném, hogy ott voltál.

Mami, tudom olvasni a gondolataidat!
Igen? Mire gondolok most?
Azt nem mondom meg. Az titkos.

Aurél: Nanuk nem kell nekemjönni.
Nanuk: én csak elsuhantam melletted.

A bejegyzés trackback címe:

https://fagyis.blog.hu/api/trackback/id/tr54458799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása