Idén még egy adag...

2011.12.29. 19:54

 Barka 


Az első hittanóra után kérdezem:
És mi volt?
Azt neked nem kell tudnod...

Nem kéri a szőlőt, mert: egyszer az óvodában csináltunk belőle muslékot, és nagyon rossz íze volt...

Ha majd tökéletesen megtanulom kezelni a gépjárműveket, veszel nekem egy Porschét?
Nanuk: Azért nincs rajta egy por se, mert mindennap mossák...

A Karib-tenger kalózait akarod nézni?
Igen. A színészkészség érdekel benne. Szerintem mikor Elizabeth elájult, nem volt igazi. A sápadt arcán valami hintőporféleség volt.

Ha befejezem az édességfogyasztást, és sokat tornázom, olyan karcsú leszek, mint egy földigiliszta!

Milyen aki rosszalkodik? kérdeztem. Hát, aki megharapja a másikat.
Nanuk: Vagy széttöri a másik faragását!

Nézd anya, olyan fonnyadt lettem mint egy MANGÓ! (fürdés után)

elvágta a kezét papírral: Nézd, itt van, még most is érzem, ahogy átsüvített az ujjamon a papír!

Márton napi libát csináltak az oviban  is, meg a suliban is. Hozzák haza, és a kocsiban megbeszélték:
Barkusz, ez a fiú liba, neked meg van lány libád, lehetnének házasok!
Romantikát akarsz? Értem, meglesz, csak várd meg, míg hazaérünk.

Nanuk, bábozunk a sütivel? Utána meg felfaljuk őket!

Esik a hó. 
Igen, tudom. Imádkoztam a fürdőszobában!

Nanuk:



Úgy pisilek, mint egy tisztességes ember.

Én: Mit veszel fel a szülinapodon?
N: Ünneplő férfinak fogok öltözni.

Mi akartál lenni gyerekkorodban?
Órás
És még?
Benzinkutas
És még?
Könyvkötő
És még?
Más nem.
De, szülő is akartál lenni, nem?

Barka német szavakat tanul, kérdezem hogy van a nagypapa, mire Nanuk: hogy van, hogy van, hát gráfmute

Ráül a fűtőtestre: milyen jó meleg a rádió!

Hány időre kell menni Barkának iskolába?
8-ra
És nekem mikorra kell odaérni az oviba?
9-re
Az egy perc?
Nem, az egy óra
Akkor siessünk
De addig még sok idő van.
De rengeteg ház van addig, amíg egyenesen megyünk!

Meg kell kóstolnom mindent, hogy elég magas-e a minősége.

Barka rajzol: a királylánynak mindig átváltozik valamivé a lehellete. De nem élő dologgá!
NanuK: döglött állattá?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fagyis.blog.hu/api/trackback/id/tr73505129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása