Idei termés

2011.08.08. 14:19

 

Robotos ismeretterjesztőt nézünk.

Barka:

Nem tudnak úgy mozogni, mint az emberek. Az embert az összpontosított agya vezérli, a koponya alatti védelemben.

 

Csendben, nyugodtan fogom várni a nyuszit. Nem ordítozva kiabálva!

 

Nanukot okítom, hogy kopogjon, ha belép valahova, lehet hogy zavar, jelezze, hogy be akar menni, hátha öltöznek, nem illik hívás nélkül belépni. Barka: engem meg mindig nézni szokott, ha öltözök! De ti testvérek vagytok, együtt fürdötök, szokott látni téged.

Igen, este! Akkor már sötét van. Világosban ne nézzen!

 

Végighurcolta a takaróját a lakáson, és mondja Aurélnak: leestem az ágyról, és rámtekeredett! Barka, nem is aludtál! - Jól van na!

 

Eperfesztiválon beszálltak egy vízigömbbe. Kérdezték utána a kezelők, milyen volt: Jó, csak pofára estem.

Aztán hazafelé is mesélte: gyötör a fájdalom, mert pofára estem.

 

Folyik az orrom, és kérdezi, hogy mitől. Megfáztam. 

Engem ha megbántanak, valami eltörik a lelkemben, attól sírnom kell, és akkor én is taknyos vagyok!

 

Kigáncsolt a Nanuk!

Nem, én csak illően sétáltam.

Akkor nem kéne illően sétálnod, mert nagyon fáj!

 

A fekete özvegy egy pókféle, megeszi a kérőjét, aki kisebb. Magának köszönheti, hogy özvegy!

 

Álmodtam, hogy királylány vagyok, és elrabolt a sárkány. És megmentett egy királyfi, aki leginkább a Táltira hasonlított. De apa, a sárkány leginkább rád hasonlított...

 

Nanuk: a sellők félig emberek, félig halak.

én: és a kentaurok?

Barka: félig emberek, félig lovak!

És tudtok még ilyet mondani?

Barka: Kecskebéka!

 

Rajzolt egy figurát, mesél róla: ez egy rabló. Elrabolt két értékes nyakláncot, és elkapták. Úgy hívják, hogy Garas Dezső.

 

Nekemjött egy darázs! De nem bántott, csak szelíden hozzámdörgölőzött és továbbment.

 

Feltörte a bicikli a nunámat! Felálltam a nyeregben utána óvatosan visszahuppantam...

Nanuk:

Miért Kárpáti a neved? 
én: mert apukám neve Kárpáti, és a gyerekek legtöbbször az apukájuk vezetéknevét öröklik.

Nanuk: én nem akarok Kovács lenni. Én Kalandor akarok lenni.

 

Tudom, hogy repülnek a madarak! A madártollat fújja a szél, a madáron toll van, felugrik, és vereget a szárnyával, és belekap a szél, és elrepíti.

 

Valami játéka szétcsúszik, erre Nanuk: Hülye.

Barka: Mit mondtál?

Nanuk: azt hogy szerelem

Barka: én másképp hallottam.

Nanuk: neem, azt mondtam szerelem

Mi az, hogy poszfészek? (koszfészek)

 

Elmondhatom milyen okos vagyok? Tudom hogy a lányoké az elsőség. Ezért akarok kimenni mindig utolsónak a kádból. Ilyen dicsőséges vagyok. (Van az a mondás, hogy lányoké az elsőbbség, fiúké a dicsőség.)

 

Az volt a terv, hogy megnézik az apjukkal a Hét mesterlövészt. Mikor nézzük a háromezer mestert???

 

Négy nap kell, hogy a szülinapom legyen. Mert ma van júnilosz (május 10én mondta)

 

Te asszony vagy?

Igen.

Akkor királynő is vagy.

Nem, az nem vagyok. MIből gondolod?

A királynőket szokták asszonyomnak hívni. Ez a mi várunk, te vagy a királynő, és mi vagyunk a szolgák.

Barka: NEM! Én nem vagyok szolga! Királylány vagyok!

 

Mami az emberek magától meg tudnak halni?

Ha megöregednek és nincs idő már élni, akkor meghalnak?

Ha mindig jók vagyunk felmegyünk a Istenhez, és angyalok leszünk.

Ha rosszak vagyunk, akkor a pokolba megyünk és ördögök leszünk.

Ha jók is vagyunk, meg rosszak is, akkor halottak leszünk.

 

A Roger nyúl a spájzban abban a nyúl rajzolt, az emberek meg nem. (Roger nyúl a pácban)

 

Én vagyok az iszten, apa az ördög, te anya angyal vagy.

És Barka?
Ő is angyal

(kis csend)

Apa az iszten.

És te  ki vagy akkor?

A szerelem...

Kezdek olyan lenni mint Órél. Minél nagyobb vagyok, annál idegesítőbb vagyok. Ezt a Simi mondta nekem. Mert idegesítő voltam.

 

 

Már nem rágom a körmömet, leszoktam róla. Most már csak a taknyomat eszem... 

A bejegyzés trackback címe:

https://fagyis.blog.hu/api/trackback/id/tr923134031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása