Nanuk + Barka - a legújabbak

2010.09.07. 13:07

 Nanuk


Nézi a reggelimet (virsli). Mit eszel? Mondom neki, virslit. Aha. Jó lenne, 
ha nekem adnád. 

Labdázunk Barkával (Nanuk pókemberes strandlabdájával). 
Nanuk: Vigyázni kell, nehogy kilukadjon.
én: A dobálástól nem fog kilukadni. (ekkor Barka pont elejti)
Nanuk: na ettől lukad ki.
én: Be akarsz szállni te is labdázni? (ilyesmit sejtek a megjegyzései 
mögött)
Nanuk: Nem, én csak ellenőrzök.

Én leszek Tündér Lala.
Te játszod Lalát?
Nem, én a néző leszek. A kezem játssza, én meg nézem.

Anya, milyen nehéz a lábad?
Nem tudom...
Mint egy hordó???

Fogja ovistársa kezét: én vagyok a barátod. Te most velemjössz, mert a barátnőnek a barátja mellett a helye. Ez így van.

Énekel: ha jó a kedved üszd a kenyered
ha jó a kedved üszd a kenyered
ha jó a kedved üszd a kenyered
ha jó a kedved üszd a kenyered (csak a pontosítás végett: a tenyerét kenyérnek hívja)

nagy kamuzós: úgy iszik, hogy az ujját a vízbe mártogatja: Anya mondta, hogy így kell inni. Kiszökik a kapun: Anya megengedte, hogy kimehessek ezen a kapun.


Barka:
Mitől lesz valaki fiatalos? Hát.... kenőcstől...
HÁTKENŐCSTŐL???? Miért pont a hátkenőcstől?

Anya, figyelsz? (vmit csinálok épp) aha..
A füleddel figyelsz???

Az emberi földgömbbe belecsapódott egy másik földgömb, és azóta a dinoszauroszok az úttest alatt vannak.

A macska úgy iszik, hogy fetyel.

Nem aludtam (az oviban), csak pihentem. Azt mondta az óvónéni, hogy tollászkodtam, mint egy tollászkodó csirke. Pedig nem is! Csak ágaskodtam, mint egy ágaskodó ág!

Mikor szülök majd gyerekeket? Azt hiszem tudom: rengeteg nap múlva...

Aurél kérdezgeti: Tudod hány éves az anya?
B: Igen, 40.
A: Öreg anya?
B: Nem annyira.
A: Szerinted ki öregebb, anya vagy én?
B: Anya
A: Biztos? Én nagyobb vagyok
B: Úgy tudom, hogy az öregek kisebbek.
A: Akkor te is öregebb vagy, mert kisebb vagy..
B: Nem, nem úgy van!


Nézzük a tűzijátékot. Nanuk: húúú ez olyan mint egy tündér!
Barka: igen, és pont most szétrobbant!

Barka (tűzijátéknál szintén): minden vágyam teljesült! Sosem felejtem ezt a napot!

Nanuk: legyél kronkréta!
Én: Barka ez mit jelent?
Barka: Azt jelenti, hogy valakit kérdeznek, miért örülsz, azt mondja, hogy mit szeretnél, legyél kronkrétabb, ezt jelenti, hogy kronkrétabb!

Nanuk borotválkozni akart, adtam neki egy borotvát élvédővel, nagyon büszkén megborotválkozott, Barka jött kíváncsiskodni, hogy mit csinál Nanuk, kéri a borotvát, odaadom neki:
Elvégre ezen ott a borítás!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://fagyis.blog.hu/api/trackback/id/tr772277503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása