Barka és Nanuk azóta

2010.04.17. 16:14

Nanuk
 
Jéghideg volt a lába, mondtam is neki, mire ő: Az őszben jártam.
 
Valamiért rászóltam, mire ő: nem hallom, amit mondasz, akkor se ha 
hangosabban mondod, és akkor se, ha halkabban, nem hallok egyáltalán.
 
Utálom ezt a cipőt.
Nyom valahol?
Igen, kettő kavics van benne, amit nem lehet kiszedni, akkor sem, ha 
levesszük a cipőt.
 
Én nem kakilok, hanem tojást rakok. Hé, ha bedobod a vécébe, nem kelnek ki a 
csikók!
 
Én tudom hol az uszoda! Előre, kanyarodunk, megint előre, megint 
kanyarodunk, és ott is van!
 
És egész karácsonykor: szerencsés vagyok!
 
Akinek fél teste van, annak nincs lába, az már kígyó!
 
Az a baj, hogy nekem nincs barátnőm.
Olyan barátnő kell neked, mint Aurélnak?
Csak más legyen a neve.
Olyat szeretnél, aki itt alszik?
Nem kell, csak szeresse a pókembert. Szerezzél nekem ilyen barátnőt.
 
Lemaradt hazajövet az oviból: hova mentek ilyen gyorsan lassan???
 
Auréllal játszanak, meghal, aztán feláll: Játsszuk olyat, hogy a dzsedi visszatér!
 
A rámolás nehéz ügy. Mondtam nekik mielőtt szétpakolnak, tudják, hogy a végén össze kell rámolni, különben kiporolom a feneküket. Kérdezem, hogy mi lesz, ha nem rámoltok el? Nanuk: elköltözünk (és vigyorog)
Nem rámol, mert fáradt, kimerült a teste, nem mozog a lába, és legutóbb mert terhes.
 
Amikor kicsi voltam, lettem a Jeti gazdája. Ő szült engem.
 
Ki vagy nekem? A macskád! 
 
Én egy gyerek méretű iskolás vagyok.
 
 
 
Barka:
 
Jól fogok viselkedni, kedves leszek. Ez egy tökéletes nap lesz!
 
Mondom neki: Gyere te sószsák! 
Nem vagyok sószsák, cukorzsák vagyok (meg néha sonkazsák, szalonnazsák, 
tortazsák)
Nanuk szalámizsák.
 
Fényesség tárult az ablakomra, és az ébresztett fel!
 
Kiesett a fogam és az orrom is vérzik. Vicces vagyok!
 
Alszunk kettőt ééééés... 
És mi történik? (nincs semmi esemény várhatólag sztem)
És itt a harmadik nap!!!
 
Megizzad = megcsóványosodik
 
A játékhercegre azt mondtam, hogy "hapsi" erre ő: Honnan tudod a nevét?
 
Mondtam, hogy szeszélyes az időjárás. Kérdezi, hogy az mi? Mondom neki, hogy 
olyan, mint te, egyszer vidám, kedves, máskor meg rikácsolós.
Én csak egyféle vagyok. Szép, például.
 
A konyha falán lévő indiános képet nézi (rajzos kép): az indiánoknak NÉGY 
ujja van???
 
Te vagy a szívem csücske! Barkus: Miért? Lehetnék az egész szíved is...
 
Gyurmáznak, Nanuk pöttyöket ragaszt az arcára gyurmából. Barkus: Így báránybőröd lesz!
 
Isten meg szokott halni?
 
És hova jutnak azok, akik az ördöggel cimborálnak?
 

Nanuk hány éves volt, mikor én hány éves voltam? 

A bejegyzés trackback címe:

https://fagyis.blog.hu/api/trackback/id/tr801929545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása